снимка: Pinterest

Метаболизмът е най – важният елемент за красиво тяло и слаба фигура. Затова запомнете искате ли да сте слаби задължително задействайте метаболизма си. Можете да го направите с физически упражнения, правилна диета или хранителен режим.

Колкото е по – бърз вашият метаболизъм толкова повече ще имате едно прекрасно тяло, хубава кожа и ще изчистите организма си от токсините.

Примерна диета за бърз метаболизъм

Разделете вашата диета за бърз метаболизъм на дни. Понеделник и вторник наблегнете на въглехидратите и плодовете. Яжте много киноа, сладки картофи и кафяв ориз това са въглехидратите, плодовете за диетата са ананас, дини и пъпеш. Не пренебрегвайте и зеленчуците, те също трябва да присъстват във вашето меню, както и протеините.

Закуска: Купа с плодове, диня, пъпеш и кафяв ориз.

Десерт: Плодове

Обяд: Салата с печено пиле, домати и червени чушки и моркови.

Десерт: Плодове

Вечеря: Пържола със сладки картофи, варени аспержи или броколи.

После продължете сряда – четвъртък с чисти протеини и зеленчуци. Консумирайте много яйца, пилешко и телешко месо както и много зеленчуци.

Закуска: Омлет с лук и червени чушки.

Междинно хранене: Телешки бекон с целина.

Обяд: Пуешко месо с голяма порция задушени броколи или аспержи.

Междинно хранене: Два варени белтъка.

Вечеря: Задушена бяла риба и салата.

На края на седмицата за четвъртък до неделя продължаваме с полезни мазнини, въглехидрати и отново плодове. За салатите ползвайте зехтин, ядки и яйца.

Закуска: Филия с пълнозърнест хляб с бадемово масло и боровинки, омлет с два белтъка и едно яйце със зеленчуци.

Междинно хранене: Половин авокадо или хумус с моркови.

Обяд: Салата с риба тон, целина, моркови и магданоз.

Вечеря: Сьомга със сладки картофи и салата.

Топ съвет от Fashion Steps: Задействайте метаболизма си с правилната диета и физически упражнения.

sportttttttttttttttttttt

снимка: Pinterest