снимка: Pinterest

Ако искате да имате красива фигура е просто задължително да тренирате редовно, сега ще ви запознаем с една тренировка за красиви крака. За да сте слаби и стройни, спазвайте хранителният си режим редовно и си правете упражненията поне 4 или 5 пъти. Това са още упражнения, които е добре да правите ако искате да имате красиви крака, без целулит и оформена мускулатура.

Започнете сега след празниците, защото е много добре, за да сте в топ форма и така да стартирате годината.

Загряване

Започнете със загряване поне 5 мин. на пътека или велогометър.

Клякания

След това направете клакания с тежести по 3 серии по 25 повторения с по 1,5 – 2 кг.

Задна част

Тренирайте за задна част 3 серии по 25 повторения на всеки крак. Разгледайте залата и вижте, кои са другите уреди. Правете няколко упражнения за задна част по 2 или на – добре 3, отново 3 серии по 25 повторения.

Вътрешна и външна част

За вътрешната и външната част третирайте 3 серии по 25 повторения.

Кардио

Завършете тренировката си с кардио, ние ви препоръчваме да е 20 мин., така ще оформите много красиво краката без излишни килограми.

Разтягане

Направете си разтягането, за 10 мин.

Топ съвет от Fashion Steps: Включете тази тренировката поне 2 пъти в седмицата към останалите 4 – 5 дни.

sport

снимка: Pinterest