снимка: Pinterest

За да имате винаги стегнат корем с уникален релеф трябва да правите някой упражнения, които са специални за това. Има три основни упражнения за корем, те са задължителни и основни, когато започвате да тренирате за първи път или когато искате да направите отново плочки на корема.

Това което трябва да знаете е, че упражненията за корем са с най – натоварващи повторения. Класическите серии са 3 по 25 повторения, но ако искате бързи резултати тренирайте до отказ или болка. Задължително е да тренирате разделно, за горна, долна и странична част.

Това са трите най – ефективни упражнения за красива преса.

Скъване на тялото от горната част

Започнете да тренирате за горната част, като сгъвате тялото си напред. Можете да тренирате до отказ или да направите 100 повторения. Класическите серии са 25 повторения по 3 пъти.

Долна част

За долна преса едно от най – ефективните упражнения е отново изпъване на краката напред или като легнете по гръб и вдигате прави крака нагоре. Тренирайте отново до отказ или 100 повторения. После продължете с 3 серии и 25 повторения.

Странична преса

Легнете на пода и направете осморка, така се изправяйте напред. Повторенията са отново до отказ или 100. Поддържайте страничната преса с 3 серии по 25 повторения на всяка страна.

Топ съвет от Fashion Steps: Ако искате да постигнете бърз ефект трябва да тренирате колкото можете, до болка. Запомнете корема е тази част от тялото, която може най – много да се натоварва.

4db2e01858b7a5323f827eb99400ee9c

снимка: Pinterest