снимка: Pinterest

Сега през пролетта ви препоръчваме да тренирате много, защото можете да си направите желаното тяло или просто да сте с уникална кожа, снегната фигура и пълни с енергия. Това което трябва да правите, за да имате едно много стегнато тяло е просто да тренирате по – бързо и разбира се, да увеличите кардиото.

Разделете упражненията си на части това е най – ефикасния вариант за такъв тип тренировка. Тренирайте за долна част повече отколкото за горна и увеличете упражненията за гърди и бицепс. Така ще може да развиете гръдните мускули и ще имате едно много стегнато тяло без да намалите гръдната си обиколка.

Примерна тренировка за стегнато тяло

Кардио – 10 мин. на степер или пътека за загряване.

Горна част – направете повече упражнения за гърди и бицепс, като не пропускате и тези за трицепс. Така започнете с горната част на тялото това са 14 повторения в 3 серии.

Корем – горна, долна и странична част. Направете едно много трудно упражнение вдигане на краката изправени напред. Сериите са 25 повторания 3 серии.

Долна част – вътрешна, външна и задна част са 25 повторения в 3 серии.

Кардио – 20 мин. пътека или степер.

Не забравяйте течностите заради интензивната тренировка. Поне 1 литър и половина е задължително!

6kfkfkfkfcc7db8bf25dff209fd19a4b3fc34698

снимка: Pinterets