снимка: Pinterest

За месец май е важно да знаете с какви храни да се храните преди старта на лятото. Затова ще ви обърнем специално внимание на тях. Освен активната фитнес програма, аеробни упражнения и плуване, което ще включитите е просто задължително да се храните здравословно. Започнете да наблягате на соковете, плодовете и зеленчуците. Сега е и сезонът на салатите, правете си по много и разнообразни салати включете към тях пилешко месо и риба. Хапвайте задължително черен хляб, едното кафе можете да го заместите със зелен чай.

Това са едни от най  – важните храни сега за месец май, които можете спокойно да хапвате до края на този месец:

  • Въглехидрати: кафяв ориз, киноа.
  • Зеленчуци: зеле, спанак, аспержи, цвекло, ряпа.
  • Плодове: червено грозде, боровинки.
  • Месо: сьомга, риба тон, треска, черупчести, сардини, сладководни риби, пиле, пуйка.

Не забравяйте да пиете много течности поне 1,5 на ден. Съчетайте задължително detox програмата си с програмата си за фитнес.

Ако спазвате този режим в продължението на две седмици ще забележите, че имате една по стегната фигура и, че дори сте успяли да отслабнете с няколко килограма.

Бъдете готови за лятото с тази detox програма.

fllflflflfllflfece00c71d066806e8acf1f8f82558831

снимка: Pinterest