снимка: Pinterest

За това лято трябва да сте в страхотна форма, затова ви предлагаме да обърнете внимание на ханша и бердата. С тази тренировка ще можете да намалите обиколката около бедрата, бихте могли и да отслабнете с няколко килограма или просто да се стегнете. Когато започнете да тренирате по – интензивно и да сте на определен хранителен режим е много важно да знаете как да не намалите обиколката на бюста си. Запомнете, тренирате повече за гръдни мускули, ако обичате да плувате ще забележите, че след време активния фитнес и плуването е допринесло да имате по – голяма гръдна обиколка! При едно отслабване намаляте тегло първо от горната част на тялото.

Наблегнете на долната част повече и правете повече кардио. Така ще успеете да стегнете ханша и бедрата. Ето и как ще изглежда тренировката за долна част в рамките на една седмица: 3 пъти в седмицата тренирате корем, крака и задна част, един път правите цялостна тренировка. Към тези три дни добавяме само 2 упражнения за гърди.

Не забравяйте да пиете много течности и специални чайове за detox, хранете се здравословно с много пловове и ядки.

Започнете с тренировката сега и бъдете готови за лятната ви отпуска. Този режим е добре да го спазвате в рамките на месец.

jfjfjjfjjjfjfjfbeach-yoga-desktop-wallpaper-61324-63141-hd-wallpapers

снимка: Pinterets