снимка: www.solarismexico.com

Aмериканският моден бранд е създаден през 1981г. в Лос Андежилис от двамата братя Марчиано. Идеята за марката се е родила съвсем случайно докато двамата минавали покрай билборд на МакДоналс, на който пишело: “GUESS what’s in the new Mac?“. Така е основана голямата модна компания GUESS, която е известна с първокласния си имидж, блясък и стил. Тя ни привлича със сексапилните си дънкови облекла и аксесоари, със зашеметяващите си рекламни кампании и фотосесии. За марката работят едни от най – големите имена в модата модели, като Клаудия Шифър, Наоми Кемпъл, Карла Бруни и Ева Херцикова.

Това са “момичетата на GUESS, които са винаги със секси визия, стилно провокативни и знаещи какво искат. Всъщност това е и посланието на бранда, към жените, за тези, които определено са силни, смели и търсещи тръпката за нещо ново. В колекциите на марката присъстват и мъжко и детско облекло, отново провокативни и само в стила на GUESS.

Бранда предлага вечерни облекла, които са доста запомнящи се, със смелото си излъчване, класа и финес. Освен сексапилните облекла марката предлага чанти, обувки, протмонета и ключодържатели с логото на американската модна компания.

index

                                         снимка: guess.com

Продавани в цял свят GUESS e признат за абсолютен лайфстайл бранд, сесиите му са привличащи вниманието, стилни и много секси. По този начин се налагат в цяла Европа, като в последните години се отварят и доста магазини. Към края на 2009 г. GUESS вече имат 1154 магазина по света, като те не спират да се увеличават. Доста са причините за успеха на модната компания, идеята, стила на дрехите и най – вече посланието към клиентите я изкачват до върха. Рекламният имидж на бранда ни разкрива какъв е начина на живот с облеклата на GUESS. Това е и идеята на Пол Марчиано в рекламните кампании на модната марка за един бляскав и секси имидж.